вівторок, 25 грудня 2018 р.


ЛОГОРИТМІЧНИЙ      КВЕСТ
«У дитячому садку»











Підготували:
Муз.кер. Пивоварчук Л.В.
Вихователь Лелик О.М.

                                                  м.Сокаль 2018
Програмовий зміст:
Вчити дітей з ФФНМ ритмічно промовляти найпростіші вірші під музичний супровід. Виразно співати, чисто інтонувати, правильно брати дихання(за методикою Стрельникової).
Розвивати артикуляційний апарат, дрібну моторику пальців, фізичну і пізнавальну активність, творчу ініціативу, уяву та мислення.
Формувати музичний темп і ритм. Збагачувати знання дітей про види спорту з м’ячем.
Виховувати почуття колективізму,  любов до музики та рідного садочка.



















ЛОГОРИТМІЧНИЙ  КВЕСТ
«У дитячому садку»
(Зал прибраний як ігрова кімната. Заняття розпочинається в музичному залі , а потім переноситься в коридори садочка.)

   ВСТУПНА ЧАСТИНА                                                                    
Під музику МАРШУ діти заходять в музичний зал з м’ячами.
Муз.керівник -
Наші дітки в дитсадочку ,
Як барвінок у віночку,                           
І навколо них є друзі,                                                                  
Як весною квіти в лузі.
Вправно марширують
Крок усі карбують.
(діляться на дві колони)
ЗАГАЛЬНІ КОРЕКЦІЙНІ ВПРАВИ
Муз.керівник -
Кожен день ми зранку
Робимо зарядку. Будем:
1.Весело марширувати.
2.Руки піднімати і вниз опускати.
    3.Присідати і вставати.
    4.Стрибати, кружляти і м’ячі катати.
    5. На носочок і на п’ятку ,
     Всі ми любимо зарядку!
     М’ячі підкидаємо,
Дружно присідаємо,
Чемно очки закриваєм і відпочиваєм.
     ( м’ячі розкидані по всьому залу,деякі викотились в коридор. Пом.вих. швидко збирає м’ячі. )
Муз.керівник -
         Ой,а що це сталось ,
          Що м’ячі всі повтікали?
Вихователь-
Давайте, діти, всі разом
М’ячі будем шукати
І у корзинку нашу
Їх будемо складати.
( діти шукають по залу м’ячі )

Муз.керівник -
        Дуже гарна в нас новина ,
         Перший м’яч на піаніно !
( діти разом з вихователькою підходять під марш до фортепіано)
         На м’ячі завдання в нас
        Заспівати у цей час !
                                      Ми сьогодні пісеньку
                                        Веселу заспіваєм
                                        Ту, що нас в садочок
                                        Зранку всіх скликає.
-         Хто запам’ятав назву цієї пісні?
Діти – «Наш дитячий сад»
Але спочатку  розігріємо наше горличко.
ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ДІАПАЗОНУ ГОЛОСУ
 Розспівка
   - на складах –ля-лю-лі- ( по звукоряду вверх і вниз )
   - на мурмурандо
По фразах пісні
ВПРАВИ НА ДИХАННЯ
( за методикою Стрельникової )
1.Вдих носом , видих ротом. (повільно)
2.Вдих носом- повільно, видих носом-швидко.
3.Короткий вдих і видих носом.
4.Видих повільно.
ПІСНЯ « Наш дитячий сад»
Муз.керівник -
За хороше виконання м’ячик відаю
І в корзинку вашу з радістю кладу
-         А чим в садочку ми займаємось?

АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА
1.Чистим зуби ( впр. «щітка»)
2.Їмо смачний обід (надування щік)
3.А хто не їсть гарненько той худенький і маленький (втягування щік)
4.В ігри граємо і м’яч перекидаємо («футбол» - перекидання мяча в роті)
МІМІЧНІ ВПРАВИ
Муз.кер.-На заняттях всі – «серйозні»
                    На прогулянці – «веселі»
                    Ми недобрі і сердиті – «сердиті»
                    Якщо не можем щось ми поділити.
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
Муз.кер. -Приготуєм ваші руки,
                    Чарівні хай линуть звуки.
                     Звуки Баха, звуки Ліста,
                     Уявіть - ви піаністи!
(імітують гру на фортепіано)
Муз.кер.- Ну, що ж, другий м’яч шукати час
                  там завданнячко для вас !
III     ОСНОВНА ЧАСТИНА
ВПРАВИ НА АКТИВІЗАЦІЮ ФІЗИЧНОІ І ПСИХІЧНОЇ АКТИВНОСТІ
                                                                                                                                     
Вправа «Знайди м’яч »
Діти -  Ми по колу всі ідем
            швидко м’ячика знайдем.
           1,2,3 – м’ячика знайшли!
(ідуть по колу, потім кладуть руки на плечі, присідають, голови схиляють)
Вих.-  Не знайшли? Де ж той м’яч малята? Швидко йдіть його шукати!
( діти діляться на дві команди,утворюють малі кола, вправа повторюється).
МУЗ.КЕР.-
М’ячика знайшли, лад у залі навели.
Діти-
Ми по колу всі ідем
Знову м’ячика знайдем.
М’ячик не ховайся
З дітками пограйся!
(знаходять третій м’яч із завданням)
Муз.керівник-
По стежині дружно йшли
Знову м’ячика знайшли.
Є на ньому запитання
Виконаємо це завдання ?
Діти – Так!
Муз.керівник- Скласти з LEGO диво-мяч!
Щоб пшеничка в ньому була,
І щоб небо не забули.
То з яких кольорів, малята,
Будем м’ячика складати?

Діти-Жовтий і синій.
(складають з LEGO м’яч)
Муз.керівник - Дружно м’ячика зібрали
І круг нього пострибали.
На одній ніжці, на другій, на двох,
Ось такий у нас підскок.

ВПРАВИ НА ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО ТЕМПУ І РИТМУ

Вправа «Підскоки»
( діти діляться на дві команди.
  Одні-промовляють вірш, другі-виконують його.
Потім-навпаки )

Ноги разом, руки в боки-
1 ,2 ,3 ,4,5 ,
Починаємо підскоки
Любо в колі нам стрибать!
( під звуки польки діти стрибають по колу, потім міняються )
Вихователь – Молодці малята, м’ячик забираєм, і в корзиночку складаєм.
МУЗ.КЕР.-По стежині пострибаймо
                    Четвертий м’ячик відшукаймо.
                    В залі м’ячика нема-
                    Скрізь шукайте, дітвора !

(діти вистрибують на коридор-там знаходять м’яча і шкатулку.)
Вихователь – Ми з м’ячем знайшли шкатулку,
Тут резинок ціла купа.
Муз.керівник – Їх на руки одягайте, гру веселу починайте.
Гру


 (Діти одягають на руки кольорові резинки.
Під музику всі танцюють. На закінчення музики
Шукають пару за кольором резинки )
Муз.керівник- Під музику всі танцюєм гарно,
А на паузу – шукаємо по кольору резинки собі пару.

Музично-ритмічна вправа «Знайди пару»
Вихователь – м’ячик забираєм, і в корзиночку ховаєм.
МУЗ.КЕР.-Ми по колу парами
                     Дружно всі йдемо
                     М’ячика малого
                      Швидко знайдемо.
                    (діти ідуть по колу парами і виходять на коридор)

Діти- Мячик не ховайся, з дітками пограйся !

МУЗ.КЕР.-Ой, в корзинці м’яч лежить
                     І щось сильно там гримить.
(діти на слух визначають,що лежить в корзинці, там муз.стаканчики)
Пятий м’яч знайшли малята-
Будемо в оркестрі грати!

ГРА НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ

МУЗ.КЕР.-Уявіть, що ми відбиваємо м’ячик до підлоги. Давайте передамо цей стукіт голосом-Тук-тук-тук.
А тепер м’ячик стрибає.
Молодці малята, спробуєм тепер заграти.
(музичний твір за вибором муичного керівника)
Муз.кер.- м’ячі зібрали і в цей квест чудово грали!


ВПРАВА НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ІНІЦІАТИВИ ДІТЕЙ
МУЗ.КЕР.-В які ігри можна бавитися м’ячем ?
Діти- футбол,баскетбол,волейбол,теніс,гольф і т. д.
Подивіться на малюнок і скажіть, що забув
домалювати художник. Домалюйте деталі, яких не вистачає .
Визначте , хто яким спортом займається .
(діти виконують завдання )

Під звуки МАРШУ виходять.


Немає коментарів:

Дописати коментар