ЛОГОРИТМІЧНИЙ КВЕСТ
«У дитячому
садку»
Підготували:
Муз.кер. Пивоварчук
Л.В.
Вихователь Лелик О.М.
м.Сокаль 2018
Програмовий
зміст:
Вчити дітей з ФФНМ
ритмічно промовляти найпростіші вірші під музичний супровід. Виразно співати,
чисто інтонувати, правильно брати дихання(за методикою Стрельникової).
Розвивати
артикуляційний апарат, дрібну моторику пальців, фізичну і пізнавальну
активність, творчу ініціативу, уяву та мислення.
Формувати музичний темп
і ритм. Збагачувати знання дітей про види спорту з м’ячем.
Виховувати почуття
колективізму, любов до музики та рідного
садочка.
ЛОГОРИТМІЧНИЙ КВЕСТ
«У дитячому садку»
(Зал прибраний як ігрова кімната. Заняття
розпочинається в музичному залі , а потім переноситься в коридори садочка.)
ВСТУПНА
ЧАСТИНА
Під музику МАРШУ діти заходять в музичний зал з
м’ячами.
Муз.керівник
-
Наші дітки в дитсадочку ,
Як барвінок у віночку,
І навколо них є
друзі,
Як весною квіти в лузі.
Вправно марширують
Крок усі карбують.
(діляться на дві колони)
ЗАГАЛЬНІ КОРЕКЦІЙНІ ВПРАВИ
Муз.керівник
-
Кожен день ми зранку
Робимо зарядку. Будем:
1.Весело
марширувати.
2.Руки піднімати і вниз
опускати.
3.Присідати і вставати.
4.Стрибати,
кружляти і м’ячі катати.
5. На
носочок і на п’ятку ,
Всі ми
любимо зарядку!
М’ячі
підкидаємо,
Дружно присідаємо,
Чемно очки закриваєм і
відпочиваєм.
( м’ячі
розкидані по всьому залу,деякі викотились в коридор. Пом.вих. швидко збирає
м’ячі. )
Муз.керівник
-
Ой,а
що це сталось ,
Що
м’ячі всі повтікали?
Вихователь-
Давайте,
діти, всі разом
М’ячі
будем шукати
І
у корзинку нашу
Їх
будемо складати.
(
діти шукають по залу м’ячі )
Муз.керівник
-
Дуже
гарна в нас новина ,
Перший
м’яч на піаніно !
( діти разом з вихователькою підходять під марш до
фортепіано)
На
м’ячі завдання в нас
Заспівати
у цей час !
Ми сьогодні пісеньку
Веселу
заспіваєм
Ту, що
нас в садочок
Зранку всіх скликає.
-
Хто запам’ятав назву цієї пісні?
Діти
– «Наш
дитячий сад»
Але спочатку
розігріємо наше горличко.
ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ДІАПАЗОНУ ГОЛОСУ
Розспівка
- на
складах –ля-лю-лі- ( по звукоряду вверх і вниз )
- на
мурмурандо
По фразах пісні
ВПРАВИ НА ДИХАННЯ
( за методикою Стрельникової )
1.Вдих носом , видих ротом. (повільно)
2.Вдих носом- повільно, видих носом-швидко.
3.Короткий вдих і видих носом.
4.Видих повільно.
ПІСНЯ « Наш дитячий сад»
Муз.керівник
-
За хороше виконання м’ячик відаю
І в корзинку вашу з радістю кладу
-
А чим в садочку ми займаємось?
АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА
1.Чистим зуби ( впр. «щітка»)
2.Їмо смачний обід (надування щік)
3.А хто не їсть гарненько той худенький і маленький
(втягування щік)
4.В ігри граємо і м’яч перекидаємо («футбол» - перекидання
мяча в роті)
МІМІЧНІ ВПРАВИ
Муз.кер.-На заняттях всі – «серйозні»
На прогулянці – «веселі»
Ми недобрі і сердиті – «сердиті»
Якщо не можем щось ми поділити.
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
Муз.кер. -Приготуєм ваші руки,
Чарівні хай линуть звуки.
Звуки Баха, звуки Ліста,
Уявіть - ви піаністи!
(імітують гру на фортепіано)
Муз.кер.- Ну, що ж, другий м’яч шукати час
там завданнячко для вас !
III ОСНОВНА
ЧАСТИНА
ВПРАВИ НА АКТИВІЗАЦІЮ ФІЗИЧНОІ І
ПСИХІЧНОЇ АКТИВНОСТІ
Вправа «Знайди м’яч »
Діти
- Ми по колу всі ідем
швидко м’ячика знайдем.
1,2,3 – м’ячика знайшли!
(ідуть по колу, потім кладуть руки
на плечі, присідають, голови схиляють)
Вих.- Не знайшли? Де ж той м’яч малята? Швидко
йдіть його шукати!
( діти діляться на дві команди,утворюють малі кола,
вправа повторюється).
МУЗ.КЕР.-
М’ячика знайшли, лад у залі навели.
Діти-
Ми по колу всі ідем
Знову м’ячика знайдем.
М’ячик не ховайся
З дітками пограйся!
(знаходять третій м’яч із завданням)
Муз.керівник-
По
стежині дружно йшли
Знову
м’ячика знайшли.
Є
на ньому запитання
Виконаємо
це завдання ?
Діти
– Так!
Муз.керівник- Скласти з LEGO диво-мяч!
Щоб
пшеничка в ньому була,
І
щоб небо не забули.
То
з яких кольорів, малята,
Будем
м’ячика складати?
Діти-Жовтий і синій.
(складають
з LEGO м’яч)
Муз.керівник
-
Дружно м’ячика зібрали
І
круг нього пострибали.
На
одній ніжці, на другій, на двох,
Ось
такий у нас підскок.
ВПРАВИ
НА ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО ТЕМПУ І РИТМУ
Вправа
«Підскоки»
(
діти діляться на дві команди.
Одні-промовляють вірш, другі-виконують його.
Потім-навпаки
)
Ноги
разом, руки в боки-
1
,2 ,3 ,4,5 ,
Починаємо
підскоки
Любо
в колі нам стрибать!
(
під звуки польки діти стрибають по колу, потім міняються )
Вихователь
– Молодці
малята, м’ячик забираєм, і в корзиночку складаєм.
МУЗ.КЕР.-По стежині
пострибаймо
Четвертий м’ячик відшукаймо.
В залі м’ячика нема-
Скрізь шукайте, дітвора !
(діти
вистрибують на коридор-там знаходять м’яча і шкатулку.)
Вихователь – Ми з м’ячем
знайшли шкатулку,
Тут
резинок ціла купа.
Муз.керівник – Їх на руки
одягайте, гру веселу починайте.
Гру
(Діти одягають на руки кольорові резинки.
Під
музику всі танцюють. На закінчення музики
Шукають
пару за кольором резинки )
Муз.керівник- Під музику всі
танцюєм гарно,
А
на паузу – шукаємо по кольору резинки собі пару.
Музично-ритмічна
вправа «Знайди пару»
Вихователь – м’ячик забираєм,
і в корзиночку ховаєм.
МУЗ.КЕР.-Ми по колу
парами
Дружно всі йдемо
М’ячика малого
Швидко знайдемо.
(діти ідуть по колу парами
і виходять на коридор)
Діти- Мячик не
ховайся, з дітками пограйся !
МУЗ.КЕР.-Ой, в корзинці
м’яч лежить
І щось сильно там гримить.
(діти
на слух визначають,що лежить в корзинці, там муз.стаканчики)
Пятий
м’яч знайшли малята-
Будемо
в оркестрі грати!
ГРА
НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ
МУЗ.КЕР.-Уявіть, що ми
відбиваємо м’ячик до підлоги. Давайте передамо цей стукіт голосом-Тук-тук-тук.
А
тепер м’ячик стрибає.
Молодці
малята, спробуєм тепер заграти.
(музичний
твір за вибором муичного керівника)
Муз.кер.- м’ячі зібрали і
в цей квест чудово грали!
ВПРАВА НА
РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ІНІЦІАТИВИ ДІТЕЙ
МУЗ.КЕР.-В які ігри
можна бавитися м’ячем ?
Діти-
футбол,баскетбол,волейбол,теніс,гольф і т. д.
Подивіться
на малюнок і скажіть, що забув
домалювати
художник. Домалюйте деталі, яких не вистачає .
Визначте
, хто яким спортом займається .
(діти
виконують завдання )
Під
звуки МАРШУ виходять.
Немає коментарів:
Дописати коментар